Oświetlenie rowerowe Mactronic

Ciepłe dni zachęcają do aktywności poza domem. Na piłkarskich boiskach słychać okrzyki radości po strzelonym golu, a parki pełne są osób poszukujących chwili wytchnienia. Również na miejskich ścieżkach rowerowych i leśnych ścieżkach pojawiło się wielu rowerzystów. Oto nasze propozycje lamp rowerowych, które zapewnią wam bezpieczeństwo na drodze.

Niestety, nie wszyscy miłośnicy jednośladów pamiętają o jednym z podstawowym elementów wyposażenia roweru, jakim jest prawidłowe oświetlenie. Gwarantuje ono bezpieczeństwo nie tylko nam, ale też innym uczestnikom ruchu. Nawet bardzo dobre oświetlenie ulic nie zwalnia nas z obowiązku używania świateł zamontowanych z przodu i z tyłu roweru. Ceniona na całym świecie firma Mactronic rozumie potrzeby swoich klientów i proponuje im gotowe rozwiązania. Przedstawiamy oświetlenie rowerowe LED o najwyższej jakości!

Śmiało, jedź przodem

Przy wyborze właściwego oświetlenia przedniego należy zwrócić uwagę na moc światła i jego zasięg. Oczywiście im większe osiągi, tym szersze pole widzenia i możliwość szybkiej reakcji na niespodziewane zdarzenia oraz napotkane przeszkody. Dobrze, gdyby lampa rowerowa była również prosta w montażu i posiadała dodatkowe, przydatne funkcje.

Wszystkie powyższe kryteria spełnia ukazana powyżej latarka Mactronic Scream 3.1. Jej ogromnym atutem jest fakt, że może być używana zarówno jako latarka ręczna, jak i rowerowa. Jej możliwości również robią niemałe wrażenie: zasięg 160 metrów, jasność 1000 lumenów i dodatkowe tryby specjalne mówią same za siebie.

Pamięć ostatniego trybu oraz 3-poziomowy wskaźnik naładowania wpływają na wygodę użytkowania tego modelu. Urządzenie zostało wyposażone w 5 trybów jasności: turbo (max czas pracy: 2 h 50 min.), wysoki, średni, niski (max czas pracy: 40 h) i stroboskop służący samoobronie w razie napaści. Ta latarka Mactronic świetnie spełni swoją rolę w trudnych warunkach (np. w górach).

Drugą propozycją jest przednia lampa rowerowa Fenix BC25R idealnie sprawdzająca się w miejskich warunkach. Skuteczny zasięg 106 metrów, światło o jasności 600 lumenów, ostrzeganie przed niskim poziomem mocy oraz wyposażenie we wskaźnik energii to argumenty, które przemawiają na korzyść latarki Mactronic. Dodatkowym atutem jest nieoślepiający strumień świetlny o ciepłej barwie.

Wyposażenie w 4 poziomy jasności o czasach działania: 2, 7, 15 i 36 godzin oraz dodatkowy tryb Strobo daje pewność, że urządzenie spełni wszystkie nasze potrzeby. Praca w najwyższym trybie nigdy nie spowoduje przegrzania – w razie wzrostu temperatura sama nieznacznie obniży moc. Solidny montaż do kierownicy gwarantuje, że nawet w trakcie jazdy po wyboistej drodze działa w najlepszy możliwy sposób, nie obniżając komfortu wyprawy.

Decydując się na jeden z licznych modeli latarek rowerowych Mactronic nie zapominajmy o prawidłowym ustawieniu snopu światła. Jeśli skierujemy go mocno ku górze, może on przeszkadzać innym uczestnikom ruchu.

Nie zostawaj w tyle

Głównym zadaniem tylnego oświetlenia rowerowego jest zapewnienie nam widoczności w taki sposób, aby jadący za nami kierowcy aut lub rowerzyści, bez problemu dostrzegali nas na drodze. Jednym z nowoczesnych modeli jest tylna lampa rowerowa Mactronic Red Line. Wyróżnia ją zupełnie nowe rozwiązanie technologiczne zastępujące diodę, czyli panel LED świecący z mocą 20 lumenów. Dzięki temu emituje ona jasne światło o stabilnej strukturze. Klasa szczelności na poziomie IPX4 chroni lampę przed kurzem i rozbryzgami wody oraz błota.

Jedną z jej zalet jest niewielka waga wynosząca 21 g łącznie z akumulatorem. Dodatkowe wyposażenie we wskaźnik poziomu naładowania gwarantuje, że naładujemy lampkę w odpowiednim momencie, bez ryzyka rozładowania się po drodze. Widoczność latarki pracującej w pełnym zakresie mocy dochodzi do 106 metrów. Działa ona w aż 5 trybach: wysoki (3 h), średni (16 h), pulsujący (15 h), STROBE 6Hz (18 h) oraz STROBE 3Hz (18 h).

Latarki Mactronic cechują się niepowtarzalnym designem i innowacyjnym podejściem projektowym. Doskonałym tego przykładem jest tylna lampa rowerowa WALL’E. Jej oryginalny kształt jest dodatkowym atutem. Jedna z dwóch czerwonych diod została umieszczona za szybką rozpraszającą światło, co wzmaga lepszą widoczność z boku (do 180°). Generowane światło jest widoczne nocą z 1 kilometra. Jej waga to zaledwie 82 g. Jest zasilana bateriami (2 x AAA). Latarka pracuje w 3 trybach: stałym (30 h), naprzemiennym (60 h), migającym (60 h).